MapFleet

Når ruter og stop er planlagt eller lagt fast håndterer MapFleet systemet den resterende kørselslogistik

Ordrehåndtering – Hvis der er behov for ordrehåndtering benyttes MapFleet App’en til Android og Windows. App’en håndterer både planlagte ordre, leverancer og serviceopgaver og ikke planlagte opgaver, hvor registreringen foretages fra prædefinerede menuer eller ved opslag eller stregkodeskanning i virksomhedens kartotek for varer eller serviceopgaver. Alle registreringer tilbageføres i realtid til virksomhedens database eller økonomisystem. App’en har bl.a. stemmestyret navigation mellem de enkelte stop, digital kvittering, fotodokumentation, track trace samt automatisk notificering af kunder via sms eller email.

Oppetid – vores løsning hostes i professionelt servercenter, vi har en dokumenteret oppetid på 100%, vi er TeleAtlas og Krak partner og benytter egen kortløsning og er ikke afhængige af 3 parts leverandører som eks. Google. Vi har fuld integration med alle gængse ERP-systemer og databaser og kan i realtid synkronisere bl.a. kundekartoteker, varekartoteker og ordrekartoteker. Ingen kunder har i de mere end 20 år vi har leveret MapFleet systemet nogensinde mistet data.

Navigation – I kan vælge mellem en række navigations app’s , idet vi integrerer til flere eksterne app’s som eksempelvis Google, Sygis, navigon, TomTom.

Black boks – Er der kun behov for flådestyring er det tilstrækkeligt med en black boks løsning. Den sorte boks kan monteres skjult i motorrum eller bag instrumentpanel. Der kan tilknyttes yderligere registreringer til den sorte boks eksempelvis temperaturmåling, luftfugtighed, vægt, kran, dørkontakter, brændstofforbrug m.v.

Du kan få yderligere information på http://www.mapfleet.dk/.

Terminalsoftware på Android smartphone.

Terminalsoftware på Android tablet.

MapFleet hjemmeside med bilers position og ordrestatus.